2017. április 29., szombat

Spárga Snack

Azt mondják a spárga a zöldségek királynője, ám lehető ő uralkodó asszonyság, kezdeti randevúink során sokszor fásat, öreget választottam, így nem igazán értettem, mi ez a felhajtás körülötte. 

Kezdő háziasszonyként - én mondjuk 13 éve annak tartom magam, így sosem lehet beégni, szó szerint :)))) - azt mondom, hogy zöld spárgát vegyetek, azzal nem lehet nagyon palánkra futni, kevésbé szárad ki! A diétázóknak pedig üzenem, vízhajtó hatású, kalóriaszegény a kicsike, így próbálkozzatok vele nyugodtan!

Most, hogy szombat van, sorozatnézés közben eszembe jutott, figyel egy csokor zöld spárga már egy hete a hűtőben, rágcsálnék is valamit a nagy izgalmak közepette.Gyorsan megnéztem egy részt még a "13 reason why" című csodából - hamarosan írok róla -, majd felkerekedtem, és készítettem egy kis snacket. 

No most akkor egy kis hogyan készült: a zöld spárgát megmosod, letördeled a végeit - ott pattan, ahol már puha, így nyugodt lehetsz, és centiméterben sem kell számolnod, hol lesz tökéletes a tisztítás. Csinos kis testét baconbe tekercseld, majd pakold tepsibe egymás mellé őket, és süsd cca. 175 fokon 20 percig. 

Ha készen van, pakold őket csinos halomban egy tányérra, egy pohár joghurtból és egy kis fűszerből - én borssal és újhagymával bolondítottam meg - készíts hozzá szószt, és fogyaszd boldogan! 


Csokipuszi, Andóka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése