2017. április 2., vasárnap

Re-Opening avagy Welcome Back Andóka

Üdvözletem!

Kezdhetnék itt most messzemenő mentegetőzésbe, hogy miért is merült feledésbe ez a kis blog írás részemről, de minek. A kifogások uncsik. Legtöbben már valószínűleg nem is emlékeztek arra az egykori pompás, ámde egyben rövid időszakra, amikor is aktívan olvashattátok Andóka szösszeneteit!
Vagy mégis? Hiányoztam? Nem vagyok elég Facebookon, Instagramon, meg a kis munkapajtásoknak napi 10 órában a piros logós multinál? Tudtam én, ne mentegetőzzetek... Ez a beszéd!!! :) 

Így tavasz derekán megcsapott a hirtelen érkezett virágillat szele meg a 25 fok télikabátban, és rájöttem, itt az újrakezdés ideje! Éttermekben az új étlap ilyenkor mindig valami újdonságot tartalmaz. 

Miben lettem én más vagy mi lesz itt az újdonság? Nos, a humorom még mindig tart, a ráncaim számát - ellentétben az életkoroméval - igyekszem kordában tartani, enni még mindig imádok, cuki mopsz kutya láttán
még mindig fura cuki hangom lesz, sütit sütni még mindig csak próbálok, sorozatokat nézek éjszakánként, családom a vicces sztorikból még mindig nem fogyott ki, csak úgy, mint én a kedvenc farmeremből, amit 3 éve vettem: "mindjárt nagy lesz" alapon. 

Hiánypótló-e jelenlétem itt? Mondanám, hogy nem, no de az milyen lenne már 😀 önbizalom gyerekek, ez az alapja mindennek! Meg a padlizsán, de ezt most hagyjuk:))))

Összegezvén, enni már lehet, hogy mindenki evett a városban a Dobrumbában, de beszélni róla Andókásan csak én tudok. Ha pedig már csak azt elérem, hogy egy beszámolóm miatt tömegek kezdenek el levesezni a Bosnyák téri Pho Bosnyákban, és elhiszitek hogy a This is Us vagy a Big Little Lies az elmúlt év talán két legjobb sorozata, akkor igenis megérte újrakezdeni! 

Lesz itt kaja, móka, kacagás és miegymás! 

Csokipuszi, Andóka 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése