2015. február 19., csütörtök

Hogyan szervezzünk szülinapi házibulit Andóka módra


Rövid tippek:


1. Szálljon meg a lelkesedés, hogy meg akarod ünnepelni a 31. szülinapod (most mindenki a szívéhez kapott tudom: micsodda??? 31?! Nem lehet! Döbbenetes! 25nek néz ki! Köszi-Köszi)
2. Találd ki korszakalkotó ötletként, hogy házibulit csapsz a snassz éttermi megmozdulás helyett
3.Csinálj pompázatos titkos szűk körű fészbuk csoportot és ott invitáld meg a vendégeket (mit nekünk személyes kontakt ugye)
4. Három nappal a buli előtt ess kétségbe, hogy ezt te sem gondolhattad komolyan...
5. Vegyél sok alkoholt, és fogyassz belőle bőségesen! A piától úgyis mindenkiből kettőt látsz, így neki sem állsz megszámolni a tömeget! 

Szóval! Egyszer volt, hol nem volt, történt ugyanis, hogy Andókának kiskorában sosem volt szülinapi zsúrja. Kérdeztem AndóMamit ugyan miért, de nem kaptam releváns/használható/poénos választ, így erre nem tudok mit mondani. Tudom, szomorú... Arra emlékszem, hogy egyszer megszántak a szüleim, és "csinálhattam" névnapi bulit (voltam vagy 5 ekkor már), vettünk felfújható frankó kerti gyerek ülőgarnitúrát, de senki nem jött el csak egy kislány, de ő is csak azért szerintem, mert AndóPapa nyomást gyakorolt valamelyik beosztottjára... Tudom, ez még szomorúbb. Most mindenki felsóhajtott hogy "jajjjj szegény Andóka, a kis Miss Twist Olivér, nyomjunk a pofijára egy cuppanóst utólag". No problémó, majd pszichológussal elengedem ezt a témát:))

Haladok is tovább időben, picit ugrok is, így kb. 15 év elteltével úgy hozta a sors, hogy a főiskolától 4 megállónyira sikerült letelepednem, így mint a "bandában" a sulihoz legközelebbi lakos, Andóka kecója lett a bázis. 4 évre. Volt itt minden mint a búcsúban: közgazdaságtani tanuló szakkörtől (tényleg tanultunk esküszöm:) szakdoga íráson át minden második héten szerdánként csapatépítő jellegű baráti összejövetelek, azaz házibulik! Miért szerdán? Mert a vidéki csoporttársnők hétvégére Miskolcra és Békéscsabára távoztak, én és mazohista csoporttársnőm pedig az italt mértük pultosként a népligeti planetárium melletti diszkóban (tudom.fiatalság bolondság.kellett a pénz:)))) és hát úgy alakult, hogy végül nálam lett megtartva minden évben mindenki szülinapja, minden karácsony és minden világi és iskolai naptári ünnep, meg persze azok is, amelyek nem voltak egyikben sem! A lakás jól bírta, a szomszédok kevésbé, és bár csak remélni tudom, hogy a többiekben is maradtak nosztalgikus emlékek, számomra a főiskola 4 éve életem egyik legfantasztikusabb és legemlékezetesebb időszaka maradt örökre, amit bármikor újra kezdenék szigorlatostul, rókajolánostul, államvizsgástól, legfőképpen, mert csak így sűríthetném be újra az Egressy úti bulikat!

Namármost! Idén egy reggel úgy ébredtem, hogy nekem bizony szülinapi bulim lesz! Hoppá! No de hol legyen? Cikáztak a gondolataim, ötleteltem magamban munkaidőben (sebaj AndóPapa biztos megérti, hogy ezért késett a 2014-es súlyozott átlaggal készített konkurencia árrés kalkulációja) és rájöttem, hogy mindenhol jó, de legjobb otthon!!! És miért jó hazai terepen bulizni? Mert bármi történik, 3 lépés alatt hazaérsz, a hálóba!:) Nosztalgikus hangulatba is kerültem, hogy milyen rég volt már Andóka házibuli, el is határoztam, hogy összepattintok egyet!

De! Tudni kell rólam, hogy minden évben elfelejtem, miszerint nekem minden évben szülinapi depim (hivatalos szóval depresszió/hiszti) van nettó 3 kötőjel 5 nappal a nagy nap előtt. A következő mondatok röpködnek ilyenkor:
"Jajjjj, öreg vagyokkk" (bizony ez van, de a krémek csodákra képesek)
"Jajjjjj igaziból csokit kéne enni aznap és bőgni a Szenvedélyek viharán című filmen" (szuper ötlet. Nem csak öreg leszek de pufifánk is.Mondjuk Brad Pitt szexi benne, lehet mégis átgondolandó opció csoki nélkül)
"Lehet h senki nem jön el a bulimra" (kizárt.visszajelezték facebookon.az pedig komolyabb, mint egy ügyvédi felszólítás)
"31 leszek, nincs még se gyerekem se férjem, bridgetjones sorsára jutok - itt már szipogok" (Bridget is leakasztotta magának Mr. Darcyt, 33 évesen, szóval már csak két év, oh jeeee)
Fent van még a karácsonyi lakás dekor” (oké, ez kínos. Le kell szedni)

És természetesen ha van az ember lányának egy kishúga, aki egy személyben az élő lelkiismeretem, és a saját nővérem, az helyre rak egy perc alatt, mondván: "hagyd már abba a hisztit!! Nem vagy öreg, mert akkor én is öregszem! És majd táncolok neked a bulidon és játszok vendégváróst oki? De ha szeretnéd, beöltözöm Mignyonnak!!!"

Mit lehet erre mondani? Depivel le, serpenyőre fel!!! Egyelőre vannak bennem kérdőjelek, hogy pirinyó otthonomba elfér e 12-15 fő (Krisz és Lackó pajtásaim állítják, hogy igen, a fősulis bulikon is voltunk ennyien, de hozzátették, hogy ők valójában mindig sokat ittak -vizet ofkorsz - lehet nem jól emlékeznek. Köszi fiúk!), de úgy vagyok vele, a menü már összeállt, a ruhaszettem már megvan, pénteken jön a taksi néni, mehet nekünk a bikicsunájjjj!!!
Csokipuszi Andóka 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése