2015. január 31., szombat

Welcome Andóka inthebloglife - INTRO

Kedveskéim!

Lássuk be, lassan Mindenkinek van már blogja, hát miért ne legyen Andókának is? 

Elmélázva ezen a kérdéskörön szabad óráimban, rájöttem, hogy már számomra kellemetlen, miszerint folyamatosan tolom a verbális performanszokat, de nincs saját blogom! Nahátugye! Hiánypótló kezdeményezésként így hát megalkottam eme szerelemgyermekemet! 

Tudom, most kiszakadt egy halk sóhaj mindenkiből: végre megtette... :)

Témáját tekintve gondban voltam. Lássuk be, nem tudok se igazán jól sütit sütni (félre ne értsük egymást,TUDOK, csak nem különlegesen jól!), se igazán jól lakberendezni (a lakásom egy született IKEA katalógus:), és bár életbölcsességekben pompás vagyok - főleg néhány pohár bor után a Balaton parton vagy egy teraszon, az ilyenből sok is van már, meg az okosságokból is megárt a sok, oravecznóránk meg van már. Utazós bloghoz nem utazom eleget, csak ételről írni pedig szintén uncsi lenne már. Sokáig gondolkodtam, akkor miről is szóljon a blogom? Hát akkor mi lesz itt? 

Andóka! Andóka lesz itten bezonyám. És hát Andóka mihez ért a legjobban? Leszámítva azt, hogy természetesen egy cukin elbűvölő földi teremtmény vagyok, nyilván ajándék minden velem töltött perc, akitől nem áll messze a vicceskedés és az önirónia, két dologhoz értek igazán: beszélni és magyarázni, sokat, naggyoonnn sokat :)) Grátiszként megsúgom, hogy ezekből a képességekből sikerült két diplomát is szereznem! Hoppá! Bár az egyikbe - szerintem véletlenül - beleírták, hogy "közgazdász".... Volt is nagy meglepődés családilag, sebaj, pénzügyi zseni AndóPapa boldog volt, lám mégse büfészakon végzett a gyerek, ha villogni kell velem:)

Sok szónak is egy a vége, fogok írni mindenféle okosságról, fontos dolgokról, és kevésbé fontosakról, mindarról, ami legfőképp érdekel engem - amit látok, amit eszem, amit érzek és ahol járok, amit hallok, amin gondolkodom... És ezt jól elmondom Nektek! 

No és miért is lesz jó, ha nálam olvastok mindarról, amit más is megírt már? Mert Andókásan mondom !!!

A blog célját tekintve nevezhetjük ezt pótcselekvésnek vagy önmegvalósításnak is, de leginkább Bakancslistás ügyről van szó :)

ui.: ha nem olvassátok, úgyis rájövök :)

CsokiPuszi, Andóka 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése